wtorek, 29 stycznia 2013

zastanawiałam się....

.... kiedyś jaką porę roku lubię najbardziej ( znam osoby które bez wahania potrafią odpowiedzieć ) ja po przemyśleniach i długim tentegowaniu w głowie stwierdziłam, że nie potrafię sobie odpowiedzieć.
Każda z nich ma coś pięknego w sobie i dostarcza różnych atrakcji . Wiem tylko jedno, że czasem jakiś widok tak nas zachwyci , że aż się płakać chce !!! ( też tak macie ..) Nie ma co narzekać, że zimno ,że mokro, że upał...trzeba cieszyć się każdym dniem  - najnormalniej  cieszyć się życiem !!!!
Dziś ot taki sobie jesienny banalny listek 
Dziękuję  za odwiedziny **

3 komentarze:

  1. Wyszedł trójwymiarowo, bardzo mi się podoba a osobiście najbardziej lubię lato, nawet jak upalne, bo mogę chodzić w sukienkach zwiewnych, do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wiosnę, bo budzi się życie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten liść!
    Podobnie jak Ty nie mam takiej "najulibieńszej" pory roku bo każda z nich jest wyjątkowa ;) Prawdą jest też to że za dużo "marudzimy" zamiast cieszyć się każdym dniem !

    OdpowiedzUsuń