czwartek, 31 stycznia 2013

impulsyne.....

.... zakupy hmmmm znacie to ??? U mnie zawsze źle się kończą !! Tym razem też tak było .
Potrzebowałam kalendarz - notatnik na ten rok. Taki żeby był fajjjjny nie za duży  wypatrzyłam sobie i okazało się, że nawet za 1/2 ceny . Biorę!!.
W domu oglądam dokładnie, fajnie - planer na cały miesiąc jest , dużo miejsca do pisania w każdym dniu jest itd itd ale okazało się, że jest tylko jedna wstążeczko / przegródka i jak mam podzielić sobie ten kalendarz tak żeby do każdej części był szybki dostęp????
Myślałam, myślałam i co no nic ... po jakimś czasie wpadłam na pomysł zakładki!!! eee zakładki będą wypadać pogubię itd głuuupi pomysł... Łaziły za mną te zakładki jak diabli aż sobotę zasmarkana doznałam olśnienia!!!  I zrobiłam takie z resztek papierów ale nie są one zwyczajne bo są z magnesikami i trzymają się idealnie !!!!
Pierwsza, jedna strona
druga strona
druga
trzecia

a do czwartej mam specjalny stosunek dzięki Monce miałam wycięty taki elemencik ( pięęękny i elemencik i papier) dodałam tylko magnesiki i już wiem gdzie jest część na zapiski moich scrapowych zakupów )))

A tak wyglądają wszystkie razem, łatwo się je przekłada, nie wypadają, można sobie dołożyć ważne karteczki bo magnes trzyma że ho ho. A jak się zniszczą zawsze można zrobić nową.

Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za odwiedziny i komentarze , które pozostawiacie ***

9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, do wykorzystania także przy zakładach w zeszycie na przepisy :) Jakiego magnesu użyłaś? Czy chodzi o arkusz magnetyczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak najzwyklejsza mata ja miałam resztki)))

      Usuń
  2. Genialny pomysl. Prosty, ale genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Taka prosta sztuczka a jak poprawia wygodę. A po tym wstępie i przeczytaniu początku to myślałam, że może nie na ten rok kalendarz kupiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł bardzo mi się podoba jak i wykonanie! Mnie również zdarzają się takie impulsywne zakupy ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł:) superowe są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no istny Pomysłowy Dobromir z Ciebie! "))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń