sobota, 5 stycznia 2013

kilka...

...kolejnych kart mojego Grudniownika  prezentuje się tak.

Czas na zaświecenie światełek aby stworzyć klimacik )))
 czas na dłuuuugi spacer i rozmyślania
 zakutanie się w ciepłe odzienie )))
 czas na znalezienie idealnej choineczki ))) ( to jest shadow-box w środki brokat imituje padający śnieg )
 czas na pakowanie prezentów ))
 czas na zadbanie o siebie hi hi
reszta zrobiła się SAMA hi hi . I pozostało tylko świętowanie. Na tym kończę moją prezentację bo już zupełnie wystarczy . Jak wyraźnie widać wykorzystałam w nim różne kawałki ILS-owych papierów i resztki resztek z zestawu warsztatowego u MONKI ***. Starałam się również użyć różnych technik , których się na nich od niej nauczyłam . Obiecuję będę ćwiczyć . Monka jeszcze raz dzięki za nauki ***
Dziękuję bardzo za odwiedziny i życzę Wam miłego weekendu **

4 komentarze:

  1. super fajny ten Twój grudniownik iel w nim detali, smaczków - bardzo mi sie podoba
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne strony! :) Magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny dalszy ciąg :)
    Taki czysty i klarowny, a dzieje się bardzo dużo. Super klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, bardzo,ale to bardzo chciałabym go zmacać bo prezentuje się rewelacyjnie !!

    OdpowiedzUsuń