czwartek, 30 sierpnia 2012

uscrapowani ....

 .... spotkanie drugie odbyło się tym razem u mnie. Na mojej skromnej ( ale ukochanej ) działeczce za Krakowem. Wśród zieleni i różnego rodzaju stworków, z kochanymi dziewczynami , przy kawce i słodyczach ( oczywiście ploteczki też były ) wzięłyśmy się ostro do pracy. Naszym sponsorem jest Magiczna Kartka , której jeszcze raz dziękujemy za ogromną ilość materiałów ***
Tu my przy pracy..... TruskawkaM, Brydzia i ja
 o znowu Truskawka
 i jeszcze Rydia off kors )))
podczas spotkania powstały ATC- temat u cioteczki na herbatce 

 i ukwiecona zakładka do książki
oczywiście jak na rasowe scraperki przystało wymieniłyśmy się naszymi dziełami ))).
Ciąg dalszy relacji niebawem a tymczasem pozdrawiam i ściskam serdecznie***

6 komentarzy:

  1. Śliczne ATC i zakładka:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było fantastycznie i raz jeszcze dziękuje za transport,gościnę i ogólnie za wszystko :*
    A gdzie LO, się pytam,hę?? Trzeba było umieścić zamiast mojej foty ha ha ha ha - było by bardziej interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co Ty, Rydia, Twoja fota dodaje kolorytu - widać skupienie nad papierem, nie obijałyście się tam :) A pracki super, jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie! Nasza edycja już dawno zakończona!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj czym sobie zasłużyłam na wyróżnienie osobnym zdjęciem :P


    dziękuje za świetne spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń