sobota, 11 sierpnia 2012

ostatnio..

... wykonana karteczka ślubna. Szybko pocięłam papiery  , chwilkę zeszło z przyklejaniem kwiatków a potem już było z górki ))). Baza kartki w nietypowym kolorze ( dziękuje Agatko jeszcze raz )))) bo w naturalnym kolorze bardzo ładnie komponuje się z kolekcja Songbird PRIMY ( tak mi się przynajmniej wydaje )
 w środku tez deczko ozdobiłam i powstało fajne miejsce na napisanie gratulacji i życzeń dla Młodej Pary
dziękuje ,że zaglądacie . Pozdrawiam i ściskam w ten deszczowy dzień.***
Moją ślubną kartkę zgłaszam na wyzwanie RAPAKIVI

10 komentarzy:

  1. Super jest, taka delikatna! Chyba się zgłoszę do Ciebie na warsztaty, bo ja z takimi mam problem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna karteczka - delikatna i elegancka, urocze kwiatki i cudowne perełki

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna, pastelowa praca. I bardzo mi sie podobaja te kwiatki - czy sa kupne czy hand-made?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, delikatna i pełna wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, chodzilo mi o te kwiatki z perelkami. One sa takie powichrzone i naturalne. W kazdym badz razie - swietne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna ta kartka! Żałuję, że ja takich nie potrafię, brakuje mi ręki do takiego romantyczno-kwiatowego stylu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna! Elegancka. Bardzo mi się podoba wykończenie w środku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie lekka,piękna i elegancka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, cudna rameczka, dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Energetyczna kolorystycznie, piękna karteczka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń