niedziela, 27 czerwca 2010

przedstawiam...

......moje pierwsze pudełeczko, które powstało podczas wczorajszego owocnego spotkanka towarzysko warsztatowego. Mistrzynią ceremonii była kochana Brydzia , która nie dość że ugościła nas jak zwykle cudnie to jeszcze udzielała nam rad, materiałów i pomocy naukowych.
Jako ,że to pierwsze moje pudełeczko fotek będzie troszkę więcej niż zwykle oto ono :

Jeszcze raz dziękuję Brydzi, Rydii i Truskawce za cudownie spędzony wieczór ( zaglądnijcie do nich aby zobaczyć ich pudełeczka !!!) pyszną kafffkę, bananowy song i pizzę ( wcale nie mini PPP) *** . Dziewczyny jesteście kofffane , lęki zostały pokonane aaa i sprawdziłam ...
żyrafy nie mieszczą się do mojej szafy!!! Buziaki i do następnego ( mam nadzieję ).
Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze. Życzę udanej niedzieli i początku wakacji ( u nas nareszcie słonko ) xoxox.

10 komentarzy:

  1. piękne, naprawdę niesamowicie piękne!! i takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne , w moim guście , od niedawna też mi chodzą po głowie pudełka...muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pudełeczko, poproszę o prywatny kursik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak lęki ...poważna sprawa, zastanawiałam się jak to leczyć?? hmmm...ale to już prywatna rozmowa :P

    DZIĘKUJĘ i poproszę o jeszcze :*

    Ludeczko nie ma problemu - prywaty kursik masz załatwiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci kochana za towarzystwo i transport ,a pudełeczko jest śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne to pudełko! Na wieczkach fantastycznie wygląda takie bogate zdobienie, zazdroszczę, ja tak nie potrafię, odwagi chyba brak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełeczko baaardzo urocze- podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełko:) Też będę musiała kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wracam od Rydii, gdzie nabazgrałam, że kocham wszelakie pudełka ;P
    I znowu muszę się powtórzyć, że wyszło cudo! :)
    Chętnie weszłabym w jego posiadanie ;D
    Pozdrawiam i buziory ślę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Te galazki, motylki...och i ach ;) Fantastyczne pudelko Ewus :*

    OdpowiedzUsuń