niedziela, 28 października 2012

w...

... ubiegłą sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez MonaLisę ( relacja TU). Nie potrafię opisać słowami jak się cieszyłam na to spotkanie i nie rozczarowałam się !!! Atmosfera była świetna, pracy duuużo tempo okrutne ( jak na mnie hi hi) ale udało się!!! W około 3 godz. udało mi się prawie zrobić 2 LO i to nie byle jakie tylko takie warstwowe!!!1 Cudownie mi się pracowało na materiałach American Crafts ( pierwszy raz miałam z nimi do czynienia ) i naprawdę jestem nimi zachwycona są świetna a zestawy , które przygotowała na warsztaty Monka naprawdę wypasioneeeee. 
Dzisiaj jeden z nich o taki
 a tu widoki na warstwy )))
 i tu też
W listopadzie będą następne warsztaty ja już się cieszę !!!!
Bardzo dziękuję za odwiedziny , ciepełka życzę ***

5 komentarzy:

  1. Piękny, warstwowy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozeszty!!! Uwielbiam to w co sie ten scrap przeksztalcil!!! Cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...superancki...lubię takie "porozrzucane" skrapy choć sama pewnie bym nie potrafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny LO,coś cudownego i te warstwy !!!
    Foty chłopaków boskie ;P

    OdpowiedzUsuń