niedziela, 14 października 2012

kiedy...

... zobaczyłam cudownie przestrzenne ramki Enczy wiedziałam , że nadejdzie kiedyś taki moment kiedy zrobię coś podobnego. Stało się tak szybciej niż przypuszczałam - podczas trzeciego naszego spotkania z serii USCRAPOWANYCH powstała takowa. Na niej mój zabawny bratanek i najukochańsze jego fotki.
Rameczka jest na blejtramie i baardzo 3D. Dobra koniec gadania oto ona
 z ukosa
 widok na warstwy
Bardzo fajnie mi się ja robiło , jestem pewna że kiedyś będzie powtórka. Ściskam Was serdecznie i dziękuje bardzo , bardzo za odwiedziny ***

4 komentarze:

  1. Świetny blejtram, podoba mi się kontrast turkusu z czarno-białymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca,ale to juz wiesz bo mówiłam ;)
    Bratanek rulezzzz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ramka :) tez się do tej formy przymierzam ale jakoś kopniaka weny mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie Ci wyszła, kolory rewelacja i bardzo efektownie w połączeniu z czarno-białymi fotkami.

    OdpowiedzUsuń