środa, 15 lutego 2012

społeczne kampanie.......

...... zawsze wspierałam i wspieram. O tej ostatniej pisałam tu . Jeszcze można wziąć w niej udział do czego gorąco zachęcam !!!!!
Ja wykonałam taką skromną karteczkę Bardzo, bardzo dziękuje za komentarze pod ostatnim postem i za to , że mnie odwiedzacie ***** życzę Wam miłego dnia xoxox

PS u nas sypie od rana jak diabli .... no ale cóż takie są uroki zimy!!!
aha dla Tych , którym tak bardzo podobał się mój kwiatek z tej kartki przygotuję w wolnej chwilce tutka ....może to chwilkę potrwać ***

9 komentarzy:

  1. śliczna...taka radosna,rozświetlona...:) buziaki kochana,u nas też sypie niemiłosiernie,stojące auta wyglądają jak kopki śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna, taka iście wiosenna, bardzo wesołe kolory - tak jak lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, optymistyczna karteczka i w kolorach i w przesłaniu:) Pozdrawiam i cieszę się, że są ferie, bo na taką zawieruchę to nosa z domu nie chce się wyściubić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za energia... Bardzo optymistyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu mam je!!! Są przepiękne!!!

    Dziękuję bardzo, bardzo.

    I miło mi poinformować Cię, że zostałaś Przyjacielem Scrappo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, radosna kartka.
    My jesteśmy właśnie w domu, w Polsce, sypie u nas i jest piękna zima. Jest minus pięć stopni, a mieszkańcy mówią, że odwilż przyszła... :) Dziś dodatkowo pięknie świeciło słońce :)

    OdpowiedzUsuń