środa, 1 lutego 2012

codziennik....

.....a raczej tygodnik powstał już na początku stycznia ale musiałam dojrzeć do jego pokazania. To była spontaniczna twórczość materiały również spontanicznie zebrane ( głównie jakieś resztki ze stołu ) i papier pakowy, ukochane stemple, kilka mediów i już.troszkę inne ujęcie ( skrzydełka ważek pobrokacone i pokryte glosem , literki i cyferki na taśmie mierniczej też nie wiem czy widać??))
no i wnętrze ( zakrętasy na tagu również poglossowane)
kółko do zapinanie będzie dodane jak tylko znajdzie się w moim domu)))
Pozdrawiam serdecznie i nie dajcie się mrozowi )))))).

11 komentarzy:

  1. świetny :) taki klimatyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna praca.. jak dla mnie to taki nieco grungowy :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba, tyle w nim detali. Skrzydelka wazek sa bardzo fajne, widac jak sie mienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i klimatyczny ! Bardzo chciałabym go zmacać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No dla mnie rewelacja, ja też taki chcę:)))A przynajmniej zmacać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny!
    Skrzydełka pięknie migocą :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny... i te wszystkie detale. Super. Bardzo podobają mi się te skrzydełka ważek pokryte brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  8. ważki są śliczne:) to stempelki? az mi się ich zachciało :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny! podobają mi się Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ale klimatyczny! cudniasty! :)

    OdpowiedzUsuń