niedziela, 14 sierpnia 2011

czerwony

.....tag na wyzwanie na CRAFT ARTWORK- powiem tylko, że ciężko było bo czerwień to kompletnie nie mój kolor. Wyszło mi coś takiego widok na embossing


Dziękuje bardzo za wizyty i komentarze . Uciekam cieszyć się słoneczkiem póki jeszcze jest xoxox

Do pracy użyłam między innymi serduszko akrylowe ze Scrappo, a literku z alfabetu ze scrap.com.pl

PS. przypominam ,że wspólnie z Agatą założyłyśmy bloga Scrap Targ gdzie będziemy upłynniać nasze nadwyżki scrapowe :)
już dzisiaj dostępne są moje zalegające serwetki i papiery Agaty, więcej sukcesywnie będziemy dodawały w miarę przeczesywania naszych szpargałów zachęcam do zaglądania.

13 komentarzy:

  1. O, super jest, taki czerwony, a jednak nie czerwony! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Bardzo podoba mi się tło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńko ! Kochana rozwijasz się niesamowicie :) wszystkie Twoje tagi mogłabym mieć u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest! Dzięki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba,że "nakryłaś" te słodkie dzieciaczki akrylowym serduszkiem,fajnie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetne prace, podziwiam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ....wiem, że ciężko !
    Ale wyszło super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Tło, kompozycja - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci się czerwony kolor skojarzył :)

    OdpowiedzUsuń