sobota, 7 maja 2011

na majowe mrozy....

nie ma nic lepszego jak bojowe zadanie . I dlatego z takimi fajnymi babkami wymieniłyśmy się wcześniej przygotowanymi mini zestawami , z których należało zrobić "coś" Pierwszy z nich wyglądał tak można było dodać maksymalnie 3 elementy (ale najmniejszy element się liczył nawet stemplowanie !!!) . Ja dodałam papier, kaboszona i białą wstążkę. I wyszło takie pudełko ( w zamyśle miałam co innego ale stwierdziłam że szkoda takiego pięknego pudełeczka - zamyka się na magnesik). No i efekty mojej pracy są takie średnio jestem zadowolona ale już tak musi zostać.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny. Życzę Wam udanego weekendu i zmykam do pielenia , nawożenia , przycinania itd... ( całe szczęście, że trawa jest skoszona !!!)

6 komentarzy:

  1. Pudełko jest piękne i absolutnie nie rozumiem Twojego niezadowolenia. Jest prześliczne, mnie się podoba bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Ty od niego chcesz, bardzo fajne pudeleczko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko śliczne! Te wstążki tworzą bardzo ciekawą kompozycję:)Nie masz powodów do narzekań:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko jest cudne, też nie wiem czemu nie jesteś zadowolona. Rozumiem jednak, że to nie znaczy, że Ty nie wiesz. ;) Jak pracowałam w kwiaciarni najciekawsze pomysły (czasem drobiazgi) przychodziły mi do głowy, kiedy klient wymaszerowywał już ze sklepu. :)
    Kocham prace w ogrodzie, zwłaszcza pielenie. Chętnie dam się za takie pudełeczko wynająć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko jest ładniusie i nie wiem czego się czepiasz :P

    OdpowiedzUsuń