piątek, 25 września 2009

Pracowicie ....

Wydawało się Wam , że zapomniałam o przekazaniu wyróżnień ??? nie nie , nie zapomniałam wpadłam jedynie w wir pracy ( czytaj przetworów na zimę ). Trochę jest to pracochłonne ale efekty ( mam nadzieję) świetne . Nie ma bowiem nic lepszego niż słoiczek pysznych powideł czy dżemiku zrobionego własnoręcznie , oddającego zapachy lata i jesieni w zimowe dni. Przez to całe zamieszanie zapomniałam obfocić wszystko i tylko końcówka moich zmagań została uwieczniona.
Kiedyś to były pomidorki
a teraz są przecierem
A teraz sprawa wyróżnień przekazuje je ( kolejność przypadkowa ) Truskawce, Adzie, Rydi, Brydzi, Ludce, Magdzie ,Katharynce , Mamucie i K-Maji aj zapomniałabym o Malinie.
Mam nadzieję , że o nikim nie zapomniałam . Trzymajcie się ciplutko .

6 komentarzy:

  1. Dziękuję!!! :* i "oddaję" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję kochana! do zobaczenia jutro :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, jak na to patrze to az chce sie wsadzic palec w słoik!!!

    zapraszam do konkursu o ktorym mowa na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewiku mój Kochany, dziękuję Ci bardzo. Nie wiem czy zasłużyłam, ale ogrooooooooooooooomnie się cieszę;-)Buziaki dostaniesz jutro osobiste;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez będę osobiście dziękować i całować!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, ale to baaaaardzo dziękuję za wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń