czwartek, 13 sierpnia 2009

Nudyyyyyy

W czasie deszczu nie tylko dzieci się nudzą........ lało i ciapało więc się zabrałam za sprzątanie. I tak odkryłam , że posiadam ogromną ilość kartek zadrukowanych z jednej strony ( pozostałości po "rodzeniu "mojej pracy ) i szkoda mi ich wynieść tak po prostu do smieci. I dlatego z pociętych kartek powstał taki zapiśnik.


i trochę detali


Myślę , że się nada na wyzwanie na SSS - anything BUT a card, się zgłoszę a co...... nikt mnie nie zje chyba???.
Miłego wieczorku ....P***

12 komentarzy:

  1. Jaki czaderski zapiśnik,a jakie słodkie mini motylki i embos dostrzegam ... mmmm ... Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wow really brilliant.

    Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge.

    Iris and the DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful work!I love the image!

    Thanks for joining the Simon Says Challenge!:)

    Tímea and SSS Challenge DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Detale świetne. I mój ulubiony kwiatek ;)
    Serdecznie pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwijasz się w zastraszającym tempie!!! Śliczny zapiśnik, jestem pod wrażeniem, szkoda,że wszystkie świąteczne okoliczności mam juz za sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa wspaniały pomysł i świetne wykonanie!!! I moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. How beautiful and vintage! I love the clear butterfly gems that you added..very nice!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!

    <3,
    Steph

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh this is fabulous, brilliant creation.
    Luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki uroczo wintydżowy!!!
    dzięki za zgłoszenie na wyzwanie Simon Says Stamp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks great, lots of very nice details

    OdpowiedzUsuń