czwartek, 30 września 2010

nareszcie

.......dojrzałam do pokazania LO , który powstał podczas letniego "sabaciku ". Mam nadzieję , że moja kuzyneczka , która jest na zdjęciu nie będzie miała mi za złe gwizdnięcie jej fotki hiiii. Bardzo ją lubię ( fotkę i kuzynkę oczywiście) .Tu jeszcze z małym lokatorem w brzuszku ....mam nadzieję , że jej się spodoba i będzie to dla nich fajna pamiątka...

i ciut bliżej
Dziękuję uczestniczkom "sabatu " za pomoc i milusie towarzystwo!!! Szkoda ,że do wakacji tak daleko.....

Pozdrawiam i ciepełka życzę u nas leje od niedzieli i zimno jakoś tak brrrrr xoxox

PS tusze ze scrap com plu.

10 komentarzy:

  1. piękny!! I jak się nie spodoba, jak się spodoba :) Bardzo bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, przepiękny scrap:)Cudne przedarcia i te kwiaty, które ułożyłaś fantastycznie. Delikatne przyprószenie brokacikiem dodało takiej ulotności, lekkości i jeszcze ten motylek...no cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny scrap! zawijaski + różyczki tworzą cudny klimat^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap zrobiłaś, świetny prezent :)
    Różyczki dodają smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczny, delikatny i bardzo piekny. Nie ma co sie zloscic za zwiniete zdjecie Wszak ma piekna oprawe

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne LO- warto było zrobić małe kradziejstwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny, delikatny... Nie może się nie spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło. Delikatnie, nie jest przesadzony. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. oh wow this is simply beautiful!!! love your LO!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ z ciebie kokietka...jakim cuden miałby się nie podobać!?! Śliczności! Chylę czoła zwłaszcza tej girlandzie z kwiatów, wyszło mistrzosko, ja tak nie umię:(

    OdpowiedzUsuń