czwartek, 15 stycznia 2015

mój....

... planer na ten rok bedzie taki ...upolowany okazyjnie FILOFAX w cudownym kolorze . 
Kolory obowiązujące  u mnie w tym roku to fiolet , mięta i oczywiście złoto!!



wyciągnęłam oryginalne przekładki i zrobiłam własne


do jednych użyłam kart do PL ( ze Studio Calico )


do innych uroczych folijek


czy najnormalniej papieru


i mojej ukochanej kalki w złote grochy


do zaznaczania aktualnego dnia powstała taka przekładka )


Jak do tej pory sprawdza się świetnie . Wszystko pilnie notuję .
Pięknego dnia Wam życzę )*

4 komentarze:

  1. Piękny :) powodzenia w notowaniu :) Moje wszystkie kalendarze są przez pierwsze trzy miesiące zapisywane na potęgę, potem pustki aż do wakacji a potem dopiero w grudniu "rzut" notatek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, też bym w takim notowała...oj notowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super planer! Ja w tym roku przepakowałam się do większego i też zrobiłam swoje przekładki. Jest ładniej, kolorowo i tak "swojsko" ;)

    OdpowiedzUsuń