wtorek, 19 listopada 2013

coś...

....innego niż zwykle. Dzisiaj mam dla Was albumik z pudełkiem , które udało mi się zrobić podczas sobotnich warsztatów ze wszystkim znaną Agnieszką .
Warsztaty były świetne , było wesoło i gwarno cudnie spędziłam ten czas.
 
 A tutaj już albumik
 

i na leżąco


i jeszcze pudełeczko



nie pytajcie jak go zrobiłam bo nie mam pojęcia!!!! byłam taka zagadana i zaaferowana że sam chyba się poskładał do kupy )))).  Gościny udzielił nam i wszystkie tekturki przygotował mój ulubiony SCRAPINIEC Dziękuje za odwiedziny , miłego wieczoru!!

6 komentarzy:

  1. Cudny albumik,nie mogę się doczekać kiedy zobaczę go na żywo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW o.O piękny !!!!!!
    jeszcze raz dziekuję za sobotnie spotkanie, Ty wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest, taki z pazurem dzięki tej czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tych warsztatów :) śliczny albumik wyczarowałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszedł Ci ten komplet :)))

    OdpowiedzUsuń