niedziela, 6 lutego 2011

tak dla siebie

....zrobiłam kiedyś takiego LOsa. Jak tylko wpadły w moje rączki stemple Parisian Anthology ( jestem w tej kolekcji bezgranicznie zakochana!!!!!) to norrrmalnie musiałam , musiałam je wypróbować. Bazę stanowi papier z ILS łososiowego koloru ( jednego z moich ulubionych ))))) na fotce mój tatko odpoczywający po pracach ogrodniczych. Długo się wahałam przed pokazaniem tej pracy ..... no ale jak podjęłam decyzję to pokazuję.

Strasznie ostatnio jestem zbiegana i kompletnie nie mam czasu na "zabawy papierkowe" i odwiedzanie Waszych blogów , jak tylko to się zmieni to będę Was odwiedzała. A chciałam jeszcze podziękować za wyróżnienia , które dostałam od Novinki i od Ludki - w wolnej chwilce prześlę je dalej . Życzę miłej niedzieli i cudownych ferii kto je ma ......xoxoox

PS. baza z ILS, kawałki papierów i tusz ze scrap com pl , stemple craft 4 you, kwiatki produkcja własna.

7 komentarzy:

  1. U nas ferii koniec niestety,a LO bardz pozytywny,tato najwyraźniej ma wielkie poczucie humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca :)))
    Moje ferie to skończyły się już tydzień temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna oprawa dla świetnego zdjęcia :) mega pozytywny LOsik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No BOMBA!!! dalej się śmieję... Pozdrów wesołego TaTusia!!! A stemple przybijałabym wszędzie i po omacku , bo cudne są:) Świetna praca!!! Buziole z Kolbuszki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. LO jest fantastyczny ,niczym nie "zmącona" oprawa rewelacyjnego zdjęcia ,taki anielsko diabelski ;)
    a stempelków to zazdaszczam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny LO :) A co do stempelków Parisian Anthology to ja też jestem w nich zakochana :)

    OdpowiedzUsuń