piątek, 2 października 2009

reszta albumu.

Miałam strasznie odjechany tydzień i dlatego nie pokazałam jeszcze reszty albumu. Dzisiaj okładka oraz pierwsza strona . Fotki robiłam ( jak zwykle jakieś takie niebieskie wyszły może mi ktoś coś poradzi ???) w trakcie powstawania albumu dlatego nie jest złożony ( ale złożony pokazałam już wcześniej. Mam nadzieję , że miło Wam się będzie oglądało, jutro reszta bo padam na twarz.
Okładka
wnętrze i pierwsza strona

zbliżenia

Prawda jakie urocze dzieciątko było z mojej siostrzyczki !!!! Miłego wieczoru.

3 komentarze:

  1. Super! Czekam na resztę albumu :D
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Dzidzia:-) Zajawka super, czekam na resztę, ależ Ty zdolniacha jesteś, wow:-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze dzieciątko ale album równie uroczy!!! Kocham albumy i dla tego czekam na więcej!!!

    A zdjęcie Ewka to jak jest zrobione?

    OdpowiedzUsuń